Por un CSA en ca pueblu

fotoAbre La Xusticia na Felguera. Heredando nome, llocal y raigaños llibertarios abrese esti centru social autoxestionáu. Un espaciu abiertu al pueblu, un llocal comuñal construyíu por vecines y vecinos que quieren apostar por una manera de vida más xustu y solidariu, menos consumista ya individualista. La Xusticia quier ser un espaciu d’alcuentru y d’aprendizaxe, y un ñeal de nuevos proyectos. Por eso nel llocal tienen cabida tou tipu de propuestes dedicaes a conocenos ente les persones, a aprender de manera crítica ente toos y toes, a entretenenos, a formanos, a remontanos o a construyir colectivamente. Porque un pueblu xuníu siempres ye más que munchos individuos aisllaos. inauguracionlaxusticia
En La Xusticia echaranse a andar ente otres coses, una biblioteca, una llibrería, un puntu d’alcuentru onde tomar daqué o char una partida na ludoteca, un espaciu infantil, un grupu de monte, asesoría llaboral a cargu CNT y un grupu de consumu. Tamién tou tipu d’actividaes -charres, proyecciones, teatru, música-. Pero lo meyor ye que te averes a conocelos. Porque más allá de los deseos, la realidá del proyectu conformalu les persones, tantu les que trabayaron por abrir l’espaciu como tú, si te decides a averate, a lo que te animamos.
El local ta allugáu na cai Valentín Ochoa  na Felguera.  Comu pues ver tienen un prestosu programa d’actividades d’inauguración.